shadow
Over ons

Onze Kernwaarden

1) WAARDERING van elke medewerker omdat die het belangrijkste kapitaal is. De medewerker wordt betrokken zodat de job tevredenheid toeneemt en zodat de samenwerking duurzaam wordt.

2) Iedereen binnen Mo made werkt met PASSIE. Het is van zeer groot belang dat de medewerkers hun rol heel graag vervullen zodat ze zich goed voelen in hun vel.

3) Open en heldere COMMUNICATIE zijn kritisch tussen alle stakeholders.

4) We streven naar TOP-KWALITEIT in zowel grondstoffen, hygiëne en afwerking zodat we topresultaten bereiken.

5) Continu INNOVEREN is van zeer groot belang omdat de digitale wereld steeds voor vernieuwing zorgt.

6) Optimale KLANTTEVREDENHEID door het voldoen van de verwachtingen van de klant.

7) Interne en externe FLEXIBILITEIT.

Onze missie

Vreugde wordt vaak gecreëerd in het bijzijn van anderen. Laat staan als je daarbij iets zoet consumeert. Mo Made cupcakes streeft ernaar om door middel van passie mensen bijeen te brengen en hen vreugde te bezorgen.

Onze visie

Als je het atelier binnenstapt, valt jou meteen op dat hoog-kwalitatieve grondstoffen worden gebruikt omdat de klant dit verwacht voor de prijs die hij betaalt. Hoge kwaliteit is altijd onze prioriteit. Daarnaast zijn bij ons hygiëne, netheid en structuur van zeer hoog belang. Niet alleen omdat ze intern het werk vergemakkelijken, maar de klant verwacht dit gewoon. Alsook zit de prijs/kwaliteitverhouding goed in mekaar waardoor we een groot aantal klanten kunnen bedienen.

We gaan ‘the extra mile’ voor onze klanten om hen tevreden te stellen. Dit doen we omdat we onze klantenrelaties willen onderhouden. We zijn ons ervan bewust dat naast sporadische klanten ook vaste- en B2B-klanten een meerwaarde zijn voor ons bedrijf.

Het belangrijkste kapitaal binnen Mo made is ons personeel. Zij creëren Mo made’s waarde. We geloven dat gepassioneerde en geëngageerde werknemers zich goed voelen in hun vel en dat ze zich kunnen ontplooien in wat ze doen. Bij Mo made zorgen we ervoor dat het personeel betrokken is en dat er open en transparant gecommuniceerd wordt. Als het goed gaat, mag het gezegd worden. Kortom, iedereen wil zich gewaardeerd voelen.

Uiteindelijk doen we dit allemaal voor onze klanten. Gebakjes die we produceren en leveren doen we op een perfectionistisch manier. De klant verwacht verandering bij verschillende feestgelegenheden en seizoenen. Bovendien situeren onze producten zich tussen klassiek en modern. Dit houdt in dat verbeteringen in technieken, smaken en afwerking een noodzaak zijn. De komende jaren wordt binnenin Mo made enorm geïnnoveerd. We willen dat de klant tijdens de aankoop van een gebakje een leuke beleving heeft. Daarom zijn innovatie en beleving de kernwoorden van de komende jaren.

Over ons Er zijn geen producten in deze categorie.